K-laser

K-laser – laserbehandling hos fysioterapeut. Akuttid mulig.

Laserbehandling er en helingsfremmende behandlingsform, som fremmer kroppens naturlige reparationsmekanismer og lindrer smerter
Laserbehandling er meget effektiv ved forskellige former for skader og smerter, f.eks.:

• Fibersprængning
  • Forstuvninger
  • Akut hold i ryg og nakke
  • Skinnebensbetændelse
  • Træthedsbrud/stressfraktur
  • Bakers cyste
  • Sårheling
  • Seneskader
  • Karpaltunnelsyndrom
  • Tennisalbue/Golfalbue
  • Achillessenebetændelse
  • Hælspore
  • Irriteret slimsæk/bursitis
  • Slidgigt
  • Rheumatoid artrit
  • m.m.

På klinikken anvender vi en af de bedste klasse 4 lasere med den nyeste teknologi indenfor laserbehandling.

K-laseren udsender 4 bølgelængder, som hver har deres egen funktion. Bølgelængderne øger blodcirkulation, tilfører mere ilt til området, øger stofskiftet i cellerne og dermed helingsprocessen, dæmper sensibiliteten i nervesystemet hvorved smerter reduceres.

Derudover er det kendetegnende ved K-laseren, at der anvendes en kombination af høje watt, intense superpulse og forskellige frekvenser, som gør, at behandlingen trænger 6-8 centimeter ned i vævet og optages langt mere effektivt end typiske klasse 3B lasere.

Uanset om dit problem er akut eller kronisk, så kan laserbehandling hjælpe dig.

Hvis din skade er mindre end 3 måneder gammel, skal du regne med omkring 6 laserbehandlinger, fordelt med 1-2 behandlinger om ugen.

Hvis din skade er mere end 3 måneder gammel, skal du regne med omkring 10 behandlinger, fordelt med 1 behandling om ugen.

Der er ingen kendte bivirkninger ved laserbehandling, dog kan du forvente en eventuel ømhed/murren i det behandlede område det efterfølgende døgn, oftest på grund af den øgede blodgennemstrømning til området.

Laserbehandling varetages af aut. fysioterapeut Linda Lloyd Hughes.

Kontakt klinikken i dag, hvis du leder efter laserbehandling hos fysioterapeut i nærheden af Vallensbæk, Brøndby, Glostrup eller Albertslund.

ULTRALYDSCANNING

BESTIL TID »